Vytenis MALEVSKIS
Beveik kiekvienas vairuotojas turi savo svajonių automobilį. Vieni svajoja apie realiai pasiekiamus modelius, kiti leidžia sau svajose nuskrieti toli toli. Aš ir pats turiu nedidelį sąrašą savo svajonių automobilių, kurio viršuje įsitaisęs Ferrari Enzo. Bet tam, kad jis atsirastų mano garaže, turėčiau turėti keletą atliekamų milijonų (jau nekalbant apie tai, kad ir turėdamas pinigų, tokio modelio taip paprastai nenusipirksi).
O kokie patys brangiausi automobiliai, apie kuriuos gali pasvajoti dažnas iš mūsų, o nusipirkti gali tik vienetai? Štai TOP 5 pačių brangiausių automobilių pasaulyje 2021-aisiais.
Bugatti La Voiture Noire
Pavadinimas, galintis iš jūsų liežuvio padaryti mazgą. Ir tai yra numeris vienas brangiausių automobilių sąraše. Šio gražuolio kaina apie 18 milijonų JAV dolerių. Bugatti sukūrė La Voiture Noire savo kompanijos 110 metų gyvavimo proga. Automobilis turi 8 litrų darbinio tūrio W16 variklį su 4 turbinom, kuris generuoja 1500 arklio galių ir 1600 Nm sukimo momentą. Maksimalus greitis 400km/h, įsibėgėjimas iki 100km/h per 2,4s, iki 200km/h per 6,1s. Įdomu tai, kad Buggati šio modelio neįvardina, kaip super automobilio. Jie priskiria jį GT kategorijai, kas reiškia, kad su Bugatti La Voiture Noire turėtų būti gan komfortiška važiuoti įvairiais režimais (kas skamba, kaip visiška nesąmonė).
Rolls-Royce Sweptail
13 milijonų JAV dolerių. Automobilio atsiradimas buvo įkvėptas kliento, kuris atėjo į Rolls-Royce būstinę su idėja. Bent jau taip teigia patys Rolls-Royce atstovai. Pavadinime atsispindi automobilio dizainas. Tikrai atrodo, kad automobilis turi uodegą. Žvelgiant iš viršaus arba iš vidaus, automobilio forma ir tas stiklinis stogas susiaurėjantis į galą ir sudarantis uodegos įspūdį atrodo žaviai. Bet visais kitais rakursais susidaro vaizdas, kad Rolls-Royce inžinieriai suklijavo 2 skirtingus automobilius, nes priekis ir galas tarpusavyje visiškai nedera. Bet, kaip sakoma, skonis draugų neturi. Variklis 6,75 litro su 453 AG.
Koenigsegg CCXR Trevita
Tikras sportinis bolidas, kurio kaina apie 4,8 milijono JAV dolerių. Švedų gamintojas Koenigsegg į gamybą šį modelį paleido dar 2006 metais. Trevita tai ypatingas CCXR variantas. Nos buvo planuota pagaminti 3 vienetus, visgi pasaulį išvydo tik 2 Trevitos. Trevita – tai modelis, kurio kėbulas pagamintas iš anglies pluošto specialiu būdu, kuris itin sudėtingas. Šis Koenigsegg modelis turi viduryje automobilio įmontuotą variklį su dviem turbinom, kurio darbinis tūris 4,8l, o galia 1018 AG. Sukimo momentas 1080 Nm. Tokia galia leidžia skrieti 400km/h greičiu, o iki 100km/h įsibėgėti per 3 sekundes.
Lamborghini Veneno Roadster
4,5 milijono JAV dolerių. 2013 metais Lamborghini pristatė Lamborghini Veneno modelį Ženevos automobilių parodoje savo 50-mečio proga, o 2014 metais pagamino ir kabrioletą, t.y. Roadster modelį. 6,5 litro V12 variklis su 740 arklio galių ir 690 Nm sukimo momentu buvo pasiskolintas iš Aventador modelio. Tuo metu tai buvo pats brangiausias automobilis pasaulyje, Roadster‘ių buvo pagaminta tik 9 vienetai. Mano akiai tai puikus automobilio dizaino pavyzdys – Lamborghini puikiai laikosi savo stilistikos su griežtomis ir agresyviomis kėbulo linijomis.
McLaren P1 LM
Puikus, tikrai puikus automobilis. Debiutavęs 2012 metais tai buvo greičiausias gatvėms pritaikytas automobilis. Viduryje sumontuotas 3,8 litro V8 variklis su dviem turbinom išvysto 727 AG ir 720 Nm sukimo momentą. Ir tai dar ne viskas! P1 turi ir elektros motorą. Taip taip, tai hibridinis automobilis. Elektros variklis generuoja dar 177 AG ir 260 Nm. Taigi viso turime 904 arklio galias ir 980 Nm sukimo momentą. Įspūdinga statistika, leidžianti iki 100km/h įsibėgėti per 2,8 sekundės. Automobilis prikištas įvairių F1 boliduose naudojamų technologijų. Dizainas taip pat stulbinantis. Taigi tai paskutinis penketuko automobilis, bet, mano manymu, tikrai ne prasčiausias.
Nėra komentarų